[D4.research] Table in the hall

Lejeune, Charlotte Charlotte.Lejeune at wu.ac.at
Fr Feb 12 12:16:19 CET 2016

Dear all,

does anyone of you know where the table from under the signs with our room numbers in the front section of our wing got to?
Has anyone seen facility workers carrying it away?
Have you borrowed it (for you office)? :)

I just realised now that it's missing but Monika told me it's been gone for two weeks already.

Elucidation welcome!

Best,
Charlotte

Liebe Alle,

wisst ihr, wohin der runde Tisch am Anfang unseres Trakts, der sich unterhalb der Schilder mit unseren Raumnummern befand, verschwunden ist?
Waren Hausarbeiter da, die ihn weggetragen haben?
Ist er ausgeborgt worden?

Mir ist das erst heute aufgefallen, Monika aber meinte, er wäre schon seit zwei Wochen weg.

Bitte um Aufklärung, wenn möglich!

LG; Charlotte