[D4.research] WG: Toner

Lejeune, Charlotte Charlotte.Lejeune at wu.ac.at
Di Jun 10 12:49:11 CEST 2014

Liebe Alle,

wir haben wieder Toner, der schwarze ist allerdings noch nicht ganz leer...
Bitte gebt Monika Corso Bescheid sobald auffällt, dass er gewechselt werden muss. (Bin den Rest dieser Woche nicht mehr im Büro.) Danke!

Dear all,

We have new toners, the black one however is not empty yet. Please tell Monika Corso that it has to be changed as soon as necessary. (I won't be at the office for the rest of the week.) Thank you!

Best,
Charlotte